Zpracováváme daňovou evidenci, podvojné účetnictví a související agendy.

Vedení účetnicví naší společností nabízí:

  • kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
  • předání měsíčního (čtvrtletního) přehledu o hospodářském výsledku a majetku
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
  • zpracování roční závěrky včetně daňového přiznání
  • zpracování přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
  • příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů úřadům, bankám…
  • zpracování směrnic
  • zastupování na úřadech
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest

Kolik stojí vedení účetnictví

Cena našich služeb je individuální, nechceme abyste platili za něco, co nepotřebujete. Ke každému klientovi proto přistupujeme s individuálním přístupem na základě předchozího seznámení. Z této analýzy poté připravíme program služeb, ze kterého vychází i cena. Individuální přístup při stanovování ceny služeb je pro Vás výhodný.

Pro představu si můžete prohlédnout náš ceník, přesnou cenu Vám rádi sdělíme po seznámení se s Vašimi požadavky >>

Zeptejte se nás na vedení účetnictví pro Vaši firmu

V případě zájmu o využití našich služeb vedení účetnictví či pouze o nezávaznou úvodní konzultaci, nás neváhejte kdykoliv kontaktovat telefonicky či e-mailem, info@uctovklidu.cz, tel.: 733 317 689

Pokud dáváte přednost osobní schůzce, na které můžeme společně projednat poskytované služby o vedení účetnictví, rádi se s Vámi setkáme. Na termínu a času se vždy domluvíme.